Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Barcelona test on the way...


Οι ομάδες κατευθύνονται προς τη Βαρκελώνη αυτή την εβδομάδα για το δεύτερο τετραήμερο δοκιμών της χρονιάς. 
Circuit de Catalunya
H Circuit de Catalunya είναι μια δημοφιλής τοποθεσία για τις δοκιμές λόγω των θερμοκρασιών που είναι συνήθως ήπιες όλο το χρόνο και η τεχνική διάταξη της προκαλεί κάθε πτυχή του αυτοκινήτου και της απόδοσης των ελαστικών. Η θεωρία λέει ότι αν ένα αυτοκίνητο μπορεί να είναι γρήγορο στη
Βαρκελώνη, μπορεί να είναι γρήγορο στις περισσότερες πίστες. Αυτό θα πρέπει να προσπαθήσουν σκληρά όλες οι ομάδες για τις επόμενες τέσσερις ημέρες.

Ο Paul Hembery (Pirelli Motorsport Director) σχολιάζει: «Όλες οι ομάδες θα έχουν τα νέα αυτοκίνητα τους στη Βαρκελώνη και το σετ ελαστικών P Zero του 2013 θα είναι στη διάθεσή τους. Η Βαρκελώνη είναι μία πίστα που οι ομάδες έχουν αφθονία δεδομένων ήδη, το οποίο είναι χρήσιμο για σκοπούς σύγκρισης. Γι “αυτό θα πρέπει να είναι δυνατό για να διεξάγουν πολύ παραγωγική εργασία για να βοηθηθούν στο να κατανοήσουν πώς τα νέα αυτοκίνητα τους αλληλεπιδρούν με την τελευταία γενιά των ελαστικών μας, η οποία είναι γενικά πιο ήπια και πιο γρήγορα από ό, τι πέρυσι με σκόπιμη την αυξημένη φθορά. Ο περιοριστικός παράγοντας στις πρώτες δοκιμές στην Jerez νωρίτερα αυτό το μήνα ήταν η τραχύτητα της πίστας, οπότε ελπίζω οι συνθήκες να είναι πιο αντιπροσωπευτικές αυτή τη φορά. Υπάρχει πάντα η πιθανότητα για χαμηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος όμως: το περασμένο έτος, είδαμε πραγματικά λίγο πάγο στην πίστα το πρωί…»
Κατευθυνόμενοι στη Βαρκελώνη για το 2ο τετραήμερο δοκιμών η Pirelli θα διαθέσει σε κάθε αυτοκίνητο ένα ανώτατο όριο 35 σετ των νέων P Zero με τα supersoft, μαλακά, μεσαία και σκληρά ελαστικά διαθέσιμα στη πίστα της Καταλονίας, συμπεριλαμβανομένων των Cinturato ενδιάμεσων και βρόχινων ελαστικών, αν χρειαστεί. Συνολικά, κάθε ομάδα επιτρέπεται να έχει έως 100 σετ ελαστικών ανά αυτοκίνητο για δοκιμές κατά τη διάρκεια της σεζόν. Η Pirelli θα διαλέξει 20 από τα σετ για τη Βαρκελώνη ανά αυτοκίνητο, ενώ οι ομάδες είναι ελεύθερες να διαλέξουν άλλα 15. Κάθε σετ ελαστικών που δεν χρησιμοποιήθηκε στο προηγούμενο τεστ στην Jerez μπορεί να μεταφερθεί σε αυτό το τεστ. Η Βαρκελώνη είναι γνωστή ως μία εξαιρετικά προκλητική πίστα στα ελαστικά, με το εμπρόσθιο-αριστερό ελαστικό ειδικότερα να υποβάλλεται σε ένα μεγάλο φόρτο. Αυτό είναι λόγω του μεγάλου αριθμού των δεξιών στροφών στην πίστα των 4.655 μέτρων. Η στροφή τρία θέτει την περισσότερη ενέργεια στην μπροστινή αριστερή ρόδα, που ισοδυναμεί με ένα φορτίο 3.9g. Τα πίσω ελαστικά πρέπει επίσης να αντέχουν προκειμένου να παρέχουν τη συνδυασμένη πρόσφυση που απαιτείται βγαίνοντας από τις βραδύτερες στροφές. Ο τρίτος τομέας της πίστας, έχει μεγάλη ποικιλία από στροφές, είναι το πιο απαιτητικό τμήμα της διαδρομής. Ένας συμβιβασμός στο set-up είναι απαραίτητος στη Βαρκελώνη για να ταιριάξει στις πολλές διαφορετικές ταχύτητες και στροφές, αλλά οι ομάδες θα αλλάζουν πολλές περισσότερες παραμέτρους από ό, τι θα έκαναν κατά τη διάρκεια ενός αγώνα το Σαββατοκύριακο, προκειμένου να δουν τα αποτελέσματα των αλλαγών στο set-up για τα αυτοκίνητα και τα ελαστικά.



Περισσότερα στοιχεία δοκιμών και αριθμοί:

Ελαστικό
                                        Ταχύτερος χρόνος το 2012 

Supersoft                          1:22.391 (3η μέρα)

                                       
Soft                                  1:22.312 (4η μέρα)

                                       
Medium                                         -


Hard                                1:23,265 (1η μέρα)


Intermediate                                   -


Wet                                               -

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου