Δευτέρα 22 Απριλίου 2013

2013 F1 GULF AIR BAHRAIN GRAND PRIX - REVIEW


Ο Sebastian Vettel πήρε μια εμφατική νίκη στο Μπαχρέιν, κερδίζοντας σε πρώιμες μάχες τον Fernando Alonso και τον pole-sitter Nico Rosberg πριν ξεφύγει από τους αντιπάλους του. Ο Γερμανός, ο οποίος ενισχύει το προβάδισμά του στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, τερμάτισε άνετα μακριά από το δίδυμο της Lotus, Kimi Raikkonen και Romain Grosjean για να σχηματίσουν ένα βάθρο όμοιο με αυτό πριν από 12 μήνες.




Ο Vettel ήταν βιαστικός από την αρχή, ανάγκασε τον polesitter Nico Rosberg να υπερασπιστεί τη θέση του, και παρόλο που ο Fernando Alonso κατάφερε να βάλει τη Ferrari του μεταξύ τους, ο Vettel επανήλθε στη δεύτερη θέση με μια τολμηρή κίνηση στη στροφή 5.

Ο Vettel στη συνέχεια όρμησε στην Mercedes του Rosberg στη στροφή 4 στο δεύτερο γύρο, μόνο για να βγει ανοιχτά στη στροφή. Την επόμενη φορά κατάφερε να περάσει, και στη συνέχεια ξέφυγε μακριά προς μια όλο και πιο βέβαιη νίκη.

Ο Alonso σύντομα ανέβηκε δεύτερος, αλλά το πτερύγιο του DRS κόλλησε ανοιχτό. Έκανε ένα pitstop έκτακτης ανάγκης για να το φτιάξουν, αλλά το πρόβλημα επανεμφανίστηκε. Στον ένατο γύρο, ήταν 19ος, είχε κάνει δύο pitstops και ήξερε ότι θα ήταν χωρίς DRS από εκεί και πέρα σε όλο το απόγευμα.

Με τον Alonso εκτός συναγωνισμού, η μάχη για τη δεύτερη θέση έγινε ένας διαγωνισμός μεταξύ των di Resta και Raikkonen, και οι δύο ήταν σε στρατηγική δύο στάσεων σε σύγκριση με τους περισσότερους που είχαν πάει σε τρεις.

Ο Di Resta φαινόταν να είναι στην καλύτερη θέση μέχρι την τελική στάση του, όταν ο Raikkonen τον πέρασε έχοντας αλλάξει ελαστικά νωρίτερα.

Η Force India παρέμεινε στην πορεία για την τρίτη θέση για λίγο, αλλά ο Grosjean ήταν απειλητικός. Οι τρεις-στάσεις του Γάλλου του έδωσαν την ευκαιρία βάζοντας στο τέλος ξανά τα μεσαία ελαστικά του να είναι σε θέση να κυνηγήσει και να περάσει τον di Resta, ο οποίος έμεινε να ικανοποιηθεί με την τέταρτη.

Το υπόλοιπο του top 10 χαρακτηρίστηκε από άγριες μάχες όλο το απόγευμα, με μια αφθονία μαχών τροχό με τροχό να υπάρχει καθώς ξεδιπλώνονταν οι διαφορετικές στρατηγικές και τα διαφορετικά αυτοκίνητα βρέθηκαν σε διαφορετικό ρυθμό.

Ο Lewis Hamilton ανέβηκε προς τα εμπρός μετά από μία κακή εκκίνηση και τελικά άρπαξε την πέμπτη.

Ο Sergio Perez είχε με διαφορά την πιο μαχητική εμφάνιση του για τη McLaren. Είχε εμπλακεί σε μια μακράς διαρκείας μάχη με τον Jenson Button και τον Rosberg, και υπήρχε επαφή μεταξύ των McLaren και ανήσυχων ραδιοφωνικών μηνυμάτων να μεταδίδονται προς το pitwall της ομάδας.

Παρά την απώλεια ένα κομματιού από το μπροστινό φτερό από το αυτοκίνητό του, ο Perez τερμάτισε έκτος, που μαζί με τον Hamilton πέρασαν τον Mark Webber στον τελευταίο γύρο.

Ο Webber κοιτούσε προς το βάθρο, πριν πέσει σε απόδοση βάζοντας το τελευταίο σετ ελαστικών.

Ο Alonso ανέβηκε στην όγδοη θέση, παρά την έλλειψη του DRS, με τους Rosberg και Button να αναγκάζονται να πάνε σε τέσσερα-stop και να καταλήγουν ένατος και 10ος.

Ο Felipe Massa υπέστη δύο κλαταρίσματα σε δεξιά πίσω τροχούς και πήρε μόλις την 15η. Είχε επίσης επαφή με τον Adrian Sutil στον πρώτο γύρο, προκαλώντας ένα κλατάρισμα για τον οδηγό της Force India, ο οποίος κατάφερε να ανέβει στην 13η.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου