Τρίτη 5 Μαρτίου 2013

Barcelona test (Full report)


Εισαγωγή
Lewis Hamilton Barcelona test 2013

 Γενικά όλες οι ομάδες είχαν τα πάνω τους και τα κάτω τους με προβλήματα αξιοπιστίας. Παρόλα αυτά είδαμε πολλούς γύρους, όχι και  ιδιαίτερα μεγάλα stint (λόγω κυρίως των νέων ελαστικών της Pirelli). Οι μεγαλύτερες ομάδες απ’ ότι φαίνεται δεν έδειξαν την πραγματική τους δύναμη με την Mercedes ωστόσο να δείχνει πολύ δυνατή και κυρίως με τους χρόνους των Lewis και Nico με 1:20.558 και 1:20.130 αντίστοιχα. Η ανάλυση ξεκινά από την πρώτη μέρα στην Βαρκελώνη και εξής…
 

1η μέρα
Ο Nico Rosberg έριξε το απόγευμα τον Kimi Raikkonen από την κορυφή, για να θέσει την Mercedes στην 1η θέση για την πρώτη ημέρα των δοκιμών στη Βαρκελώνη. Και οι δύο άνδρες βρήκαν βελτιώσεις στους χρόνους τους με τη μεσαία γόμα της Pirelli στα τελικά 20 λεπτά της ημέρας. Ο Rosberg, του οποίου το πρωί είχε διακοπεί από χρονοβόρους ελέγχους στο κιβώτιο ταχυτήτων, ήταν ο πρώτος που έκανε την κίνησή του. Με καλύτερα κομμάτια στους τελικούς δύο τομείς έκανε χρόνο 1m22.616s και ανέβηκε στην κορυφή των χρόνων. Λίγα λεπτά αργότερα ο Raikkonen ανέβασε το ρυθμό του, αλλά παρά την καλυτέρευση του χρόνου στο δεύτερο τομέα, ήταν αργότερος κατά 7/1000 του δευτερολέπτου από την κορυφή. Ο Fernando Alonso, και αυτός στα μεσαία ελαστικά, βελτίωσε το χρόνο του το απόγευμα. Στην πρώτη ημέρα του στην Ferrari F138, ο περσινός δευτεραθλητής έκανε το 1m22.952s για να τελειώσει τη μέρα του τρίτος. Η αναταραχή από τις απογευματινές βελτιώσεις, έριξε τον γρηγορότερο από το πρωί Sebastian Vettel, κάτω στην τέταρτη θέση. Ο Γερμανός είχε βελτιωθεί σταδιακά το μεσημέρι και ήταν ο πρώτος που έπεσε στα 1m22s.Έχοντας παρουσιάσει την FW35 του το πρωί, η Williams τελείωσε την ημέρα στην πέμπτη θέση με τον Pastor Maldonado, τον νικητή στη Βαρκελώνη το περασμένο έτος. Ο Βενεζουέλανος βρέθηκε στην κορυφή των χρόνων το πρωί και μάζεψε 85 γύρους συνολικά, πίσω μόνο από τον Alonso με 110.Ο Daniel Ricciardo στην Toro Rosso STR8 πέρασε τον Sergio Perez της McLaren στον αγώνα για την έκτη θέση, ενώ ο Paul di Resta – ο τρίτος πιο πολυάσχολος άνθρωπος της ημέρας – ήταν μόλις δύο εκατοστά του δευτερολέπτου πιο κάτω για την Force India. Μετά την επίτευξη της πρώτης κόκκινης σημαία της ημέρας καθώς έμεινε από καύσιμα, ο Esteban Gutierrez ήταν ένατος ταχύτερος και λίγο πάνω από το 2.5S από τον ταχύτερο ρυθμό για την Sauber. Ο Charles Pic ήταν ο μόνος άλλος που προκάλεσε διακοπή, όταν σταμάτησε με μηχανικό πρόβλημα την Caterham του. Έπεσε στην 11η το απόγευμα καθώς ο Max Chilton στη Marussia βρήκε χρόνο με το μαλακό ελαστικό.

2η μέρα
Η McLaren είχε τον ταχύτερο χρόνο της δεύτερης ημέρας των δοκιμών στη Circuit de Catalunya μετά από προβλήματα αξιοπιστίας στις Red Bull, Ferrari και Lotus. Ο Perez ήταν γρηγορότερος κατά 0.3s από τους υπόλοιπους από νωρίς το απόγευμα με το 1:21.848 σε μαλακά ελαστικά για να γράψει τον ταχύτερο χρόνο των δοκιμών μέχρι τώρα. Επίσης, κατάφερε να ολοκληρώσει ένα σύνολο από 97 γύρους σε μία απροβλημάτιστη ημέρα για τη McLaren σε σχέση με τους αντιπάλους της. Έχοντας θέσει το ρυθμό από νωρίς το πρωί της Τρίτης, ο Sebastian Vettel εξασφάλισε ότι ήταν στη κορυφή του πίνακα μέχρι το μεσημεριανό γεύμα για δεύτερη συνεχόμενη ημέρα, όταν έθεσε ένα χρόνο 1:22.197. Ο Vettel βελτίωσε πολλές φορές το χρόνο του το πρωί με το μαλακό ελαστικό αλλά όχι και το απόγευμα καθώς ο ίδιος επικεντρώθηκε σε μια προσομοίωση αγώνα. Ο Vettel φάνηκε να αγωνίζεται με τα Pirelli αργότερα μέσα στην ημέρα, καθώς κατάφερε μόλις οκτώ και εννέα γύρους, αντίστοιχα κατά τα δύο πρώτα κομμάτια με τα μαλακά ελαστικά, πριν από τη μετάβαση στα σκληρά. Έμεινε μετά για 45 λεπτά στο γκαράζ πριν συνεχίσει στην πίστα, αλλά μετά πάρκαρε το αυτοκίνητο στο τέλος του pitlane και προκάλεσε την πρώτη κόκκινη σημαία της ημέρας, με τον Max Chilton να φέρνει ένα πρόωρο τέλος στη διαδικασία σταματώντας μεταξύ των στροφών 12 και 13 στο τέλος της ημέρας. Ο Kimi Raikkonen ήταν ο τρίτος ταχύτερος, παρά το ότι έχασε μεγάλο μέρος της ημέρας με ένα πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων. Έχοντας ολοκληρώσει μόλις τέσσερις γύρους ο Raikkonen ήταν σε θέση να επιστρέψει στην πίστα τις τελευταίες δύο ώρες, αλλά κατάφερε να ολοκληρώσει 43 γύρους με καλύτερο χρόνο στο 1:22.697 στα μεσαία ελαστικά. Ο Lewis Hamilton απόλαυσε μια πιο παραγωγική ημέρα από τον Nico Rosberg την Τρίτη, καθώς ήταν δεύτερος ταχύτερος. Ο Rosberg ολοκλήρωσε μόλις 14 γύρους το πρωί λόγω προβλήματος στο κιβώτιο ταχυτήτων, αλλά ο Hamilton ήταν σε θέση να ολοκληρώσει 121 χωρίς και με καλύτερο χρόνο στο 1:22.726. Αν και σχεδόν ένα δευτερόλεπτο πιο αργός από τον Perez, ο Hamilton έθεσε το χρόνο του στη σκληρή γόμα. Η Ferrari ολοκλήρωσε πολύ λιγότερους γύρους από την Τρίτη με τον Fernando Alonso – ο οποίος παραδέχθηκε ότι αισθάνθηκε σκληρό το λαιμό του χτες το απόγευμα συγκεντρώνοντας 110 γύρους για την πρώτη ημέρα του πίσω στο αυτοκίνητο – κάνοντας μόνο 28 το πρωί καθώς η υπερθέρμανση της εξάτμισης του τον περιόρισε στο γκαράζ για μεγάλο χρονικό διάστημα πριν από το απόγευμα. Στο τέλος ολοκλήρωσε 76 γύρους με καλύτερο χρόνο στο 1:23.247.Ο Valtteri Bottas ήταν ο έκτος πιο γρήγορος καθώς πήρε την πρώτη του γεύση από την Williams FW35 και ολοκλήρωσε 98 γύρους με καλύτερο χρόνο στο 1:23.561. Η Williams επικεντρώθηκε στην ανάλυση εμπρός φτερών το πρωί πριν από την εργασία στο set-up και στα ελαστικά το απόγευμα. Λίγοι οδηγοί κατάφεραν να βελτιώσουν τους χρόνους τους από το πρωί, καθώς οι ομάδες εκμεταλλεύτηκαν τον θερμότερο καιρό σήμερα από την Τρίτη για να ολοκληρώσουν μεγάλες διαδρομές το απόγευμα.

3η μέρα
Ο Fernando Alonso κυριάρχησε την τρίτη ημέρα στη Βαρκελώνη την Πέμπτη, σημειώνοντας ταχύτερους χρόνους για να κερδίζει συνεχώς τους αντιπάλους του. Στη δράση για τρίτη διαδοχική ημέρα στην ισπανική πίστα, ο οδηγός της Ferrari βρέθηκε για πρώτη φορά στη κορυφή με 1:22.510 με τα μαλακά ελαστικά της Pirelli. Μετά από μόλις δύο γύρους επέστρεψε στα pits πριν βγει έξω και μειώσει το χρόνο αναφοράς σε 1:22.301. Ωστόσο, στον επόμενο γύρο του έκανε 1:24.129, τονίζοντας την σοβαρή φθορά των ελαστικών της Pirelli. Ένας ακόμα γύρος προκριματικών είδε τον Ισπανό να πέφτει στο 1:22.192 πριν μειώσει και άλλα 0.04s από το χρόνο του. Τελείωσε με το 1:21.875 μόλις πριν από το μεσημεριανό διάλειμμα. Ο Nico Hulkenberg πήρε τη δεύτερη θέση με 1:22.160, ενώ ο Romain Grosjean ήταν η τρίτος, 0.028s πιο πίσω. Και οι τρεις κάνανε τους ταχύτερους χρόνους τους μία ώρα πριν από το μεσημεριανό γεύμα. Το απόγευμα άλλαξαν σε μεγαλύτερες αποστάσεις με τον Grosjean να οδηγεί στο σύνολο των 119 γύρων. Ο Γάλλος έκανε και μια προσομοίωση αγώνα των 66 γύρων κατά την οποία ο ίδιος μπήκε στα pit τέσσερις φορές. Ο Nico Rosberg της Mercedes πήρε τον τέταρτο καλύτερο χρόνο, τερματίζοντας μπροστά από το δίδυμο της Williams, Pastor Maldonado και Valtteri Bottas. Έχοντας χρησιμοποιήσει το παλαιό αυτοκίνητο τους στις δοκιμές της Χερέθ, η Williams προσπαθεί να αξιοποιήσει όσο καλύτερα μπορεί το χρόνο της FW35 και ως εκ τούτου χώρισε την ημέρα μεταξύ των οδηγών της. Ο Jenson Button της McLaren ήταν έβδομος πιο γρήγορος και ο τελευταίος οδηγός μέσα σε ένα δευτερόλεπτο από το χρόνο του Alonso. Ο Adrian Sutil έχασε κατά επιπλέον 0.002s.Ο Γερμανός ήταν πίσω στη δράση για πρώτη φορά μετά από την απώλεια της θέσης του στη Force India στο τέλος της σεζόν του 2011. Ο Sutil οδήγησε για την παλιά του ομάδα, με την ελπίδα να νικήσει τον Jules Bianchi για τη δεύτερη θέση στη Force India. Ο Sutil κάλυψε 78 γύρους με καλύτερο χρόνο στο 1:22.877.Εν τω μεταξύ, η πρώτη – και μοναδική – κόκκινη σημαία της ημέρας βγήκε αργά το απόγευμα και ανήκε στον Giedo van der Garde. Έχοντας μόλις δημοσιεύτηκε τον ταχύτερο χρόνο του για την ημέρα, στο 1:26.177, ο οδηγός της Caterham σταμάτησε στην έξοδο της στροφής δύο.



4η μέρα
Καθώς η βροχή έπεσε κατά την έναρξη της τέταρτης και τελευταίας ημέρας για αυτή την εβδομάδα στη Circuit de Catalunya, ήταν ο Hamilton αυτός που είχε από την αρχή την πρώτη θέση στον πίνακα με ένα χρόνο στο 1:38.Με την αγωνιστική γραμμή να αρχίζει να σχηματίζεται, ο Hamilton μείωσε το σημείο αναφοράς σε 1:31.920 πριν ο Felipe Massa – βγει και πάλι στο προσκήνιο μετά από ένα πρόωρο τετακέ του – καταγράψει το 1:31.298.Ο οδηγός της Ferrari συνέχισε να γυρίζει, ρίχνοντας συνεχώς δευτερόλεπτα από το χρόνο του για να φτάσει στο 1:27.351. Αυτό, όμως, ήταν για λίγο καθώς δέκα λεπτά αργότερα ο Hamilton ήρθε πετώντας να κάνει το 1:25.929.Η Force India εμφανίστηκε με τον Jules Bianchi στη σύνθεση προς στιγμήν για την πρώτη θέση, πριν χάσει από τον Jenson Button με 1:25.313.Ο Hamilton επέστρεψε με 1:23.282, ενώ ο Button έριξε το χρόνο του για να βρεθεί μέσα σε μισό δευτερόλεπτο από τον πρώην συμπαίκτη του. Η βροχή επέστρεψε βάζοντας ένα τέλος σε τυχόν βελτιώσεις και συνέχισε με αμείωτο ρυθμό εξασφαλίζοντας ότι ο Hamilton θα μείνει στη κορυφή, καθώς οι περισσότεροι οδηγοί πέρασαν το απόγευμα είτε κάνοντας δοκιμές pit stop είτε γυρίζοντας 15 έως 20 δευτερόλεπτα πάνω από τους προηγούμενους καλύτερους χρόνους τους. Η δεύτερη θέση πήγε στον Button, κατά 0.351s αργότερος, ενώ ο Jean-Eric Vergne πήρε την τρίτη θέση στην Toro Rosso του μπροστά από τους Bianchi και Esteban Gutierrez. Ο Giedo van der Garde με την Caterham ήταν ο έκτος ταχύτερος σε μια μέρα, που τα χρονικά παράθυρα ήταν το παν για τους τελικούς καλύτερους χρόνους. Ήταν, όμως, τέσσερα δευτερόλεπτα πίσω από τον Hamilton. Κανείς από τους οδηγός της Williams, Valtteri Bottas και Pastor Maldonado, δεν ολοκλήρωσαν χρονομετρημένο γύρο καθώς η ομάδα επέλεξε να επικεντρωθεί σε πρακτικές pit-stop σε υγρές συνθήκες. Εν τω μεταξύ, οκτώ κόκκινες σημαίες για την τελευταία ημέρα, έκαναν την εμφάνιση τους καθώς οι οδηγοί έπεσαν θύματα της βροχής, και έτσι έχασαν με τις διακοπές πάνω από μια ώρα από το χρόνο τους. Η πρώτη ήταν από νωρίς το πρωί, όταν ο Massa γλίστρησε με το που άρχισε να βρέχει και ακολούθησαν δύο του van der Garde. Ο Gutierrez προκάλεσαν επίσης δύο κόκκινες σημαίες, με τον πρωτάρη της Sauber να γλιστρά στα αμμοχάλικα. Οι άλλες δύο ανήκαν μια στον Mark Webber, ο οποίος σταμάτησε στην πίστα αμέσως μετά την στροφή Campsa, και μία στον Vergne, ο οποίος μπήκε στον κατάλογο εκείνων που πάρκαραν στο χαλίκι. Οι τελευταίες σημαίες ήρθαν στα τελευταία 30 λεπτά, με τον Hamilton να σταματά μεταξύ των στροφών 6 και 7, ενώ ο Bianchi σταμάτησε κοντά στην έξοδο του pit.

5η μέρα
Οι υγρές συνθήκες και τα ενδιάμεσα ελαστικά περιλάμβανε το αρχικό μενού καθώς το πρωί η βροχή έπεσε στη Circuit de Catalunya. Η ημέρα ξεκίνησε με μια σύντομη συμπλοκή μεταξύ των Webber και Felipe Massa για το ποιος θα είναι στην κορυφή. Ο Jean-Eric Vergne ρίχτηκε και αυτός στη μάχη με την Toro Rosso του, αλλά ήταν ο Lewis Hamilton της Mercedes που ήταν ο ταχύτερος μέχρι το μεσημεριανό γεύμα. Ο χρόνος του Βρετανού ήταν 1:41.614, ενώ ο Massa ήταν δεύτερος. Η δράση συνεχίστηκε μετά το μεσημεριανό γεύμα με την αγωνιστική γραμμή να εμφανίζεται και λιγότερο σπρέι νερού να πετάγεται από το πίσω μέρος των αυτοκινήτων. Ο Webber στην RB9 του, επέστρεψε στη κορυφή, αλλά με τη βελτίωση των συνθηκών σε κάθε λεπτό, οι χρόνοι υποχώρησαν στις δύο τελευταίες ώρες. Οι Esteban Gutierrez, Valtteri Bottas και Hamilton είχαν όλοι μια περασιά στην κορυφαία θέση, αλλά στο τέλος με μία τρελή έντονη δραστηριότητα στα τελευταία 20 λεπτά ήταν ο Webber ο οποίος ανέβηκε στην κορυφή με ένα χρόνο στο 1:22.693 με τα μαλακά ελαστικά της Pirelli. Ο Hamilton ήταν ο δεύτερος 1.655s εκτός ρυθμού, ενώ ο Vergne, ο οποίος ήταν τρίτος, ήταν αρκετά κάτω, κατά 2,3s.Ο Bottas τερμάτισε στην τέταρτη θέση μπροστά από την McLaren του Sergio Perez και τον Gutierrez. Ήταν, επίσης, οι τελευταίοι οδηγοί που ήταν μέσα σε τέσσερα δευτερόλεπτα από το χρόνο του Webber. Παρά τις συνθήκες υπήρχαν μόνο τρεις κόκκινες σημαίες όλη την ημέρα. Η πρώτη ήταν το πρωί όταν Romain Grosjean γύρισε στη στροφή 12, ενώ η δεύτερη ήταν ακριβώς πριν από το μεσημεριανό γεύμα, όταν ο Gutierrez είχε επαφή με τις μπαριέρες στη στροφή 3, καταστρέφοντας το μπροστινό μέρος της Sauber C32.Η τρίτη ήρθε στο τέλος της ημέρας, όταν η F138 του Massa σταματήσει στη στροφή Campsa.

6η μέρα
Η McLaren του Button είχε θέσει το ρυθμό το πρωί και έδειξε ισχυρή για τις περισσότερες από τις απογευματινές ώρες. Με την ημέρα να ξεκινά υγρή και σταδιακά να στεγνώνει η πίστα, μέχρι μία βροχή να πέσει στο τέλος, ο χρόνος του Button από το πρωί ξεπεράστηκε το απόγευμα. Οι γύροι του με τα μεσαία ελαστικά της Pirelli διατήρησαν τον Button κοντά στην κορυφή και ο χρόνος του στο 1m23.181s ήταν ο καλύτερος με τα μεσαία για όλη την ημέρα. Η Williams του Pastor Maldonado αναρριχήθηκε στην τρίτη θέση στα τελευταία λεπτά, λίγο πριν από τη βροχή, η οποία μαστίζει τις δοκιμές στην Βαρκελώνη φέτος. Αυτό τον άφησε μπροστά από τον Sebastian Vettel της Red Bull, ο οποίος έκανε επίσης μια βελτίωση αργά, και τη Sauber του Nico Hulkenberg στην πέμπτη θέση. Ο Adrian Sutil, που πρόσφατα επιβεβαιώθηκε ως δεύτερος οδηγός της Force India, αρχικά ήταν στην κορυφή μετά το μεσημεριανό γεύμα, αλλά η ομάδα επέλεξε να μην κάνει τόσο πολύ τρέξιμο και στη συνέχεια έπεσε στην έκτη θέση. Οι Nico Rosberg (Mercedes) και Fernando Alonso της Ferrari επικεντρώθηκαν σε μεγαλύτερες αποστάσεις, με τον Alonso κυρίως να τρέχει στα σκληρά ελαστικά, όταν η πίστα ήταν στα καλύτερά της. Αυτό σήμαινε ότι κατέληξε στο κάτω μέρος του πίνακα. Μία κατά τα άλλα καθαρή περίοδος που διακόπηκε δύο φορές στα τελευταία 20 λεπτά. Κατ “αρχάς, από την Caterham του Giedo van der Garde καθώς σταμάτησε και στη συνέχεια, μετά την επανεκκίνηση, τον Maldonado της Williams που έφερε την ημέρα σε ένα ελαφρώς πρόωρο τέλος.

7η μέρα
Ο Lewis Hamilton έθεσε το ρυθμό σε μια ηλιόλουστη προτελευταία ημέρα των δοκιμών στη Βαρκελώνη, μπροστά από τον Felipe Massa κατά επτά δέκατα. Ο οδηγός της Mercedes αποτραβήχτηκε από τους υπόλοιπους από το πρωί, όταν έκανε το χρόνο του 1:20.558 με τα μαλακά ελαστικά της Pirelli, ανοίγοντας το δρόμο για το μεσημεριανό γεύμα με περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο μπροστά από τον Adrian Sutil, το πλεονέκτημα του Hamilton κόπηκε το απόγευμα, όταν ο Massa έκανε το 1:21.266. Αυτό, όμως, ήταν ακόμα 0.708s πιο αργά από τον καλύτερο του Hamilton. Ο Sutil, ο οποίος κάνει την επιστροφή του στην Formula1, αφού υπέγραψε εκ νέου με την Force India, παρέμεινε ο τρίτος, παρά τη βελτίωση του χρόνου γύρου του, ενώ ο Pastor Maldonado ήταν ο τέταρτος. Ο Βενεζουελάνος πέρασε τον team-mate του στη Williams Valtteri Bottas κατά 0,163 δευτερόλεπτα. Οι δύο οδηγοί μοιράστηκαν τα καθήκοντα οδήγησης το Σάββατο με τον Maldonado στη δράση το πρωί πριν από την παράδοση της FW35 στον Bottas για το απόγευμα. Ο Esteban Gutierrez της Sauber ήταν ο έκτος πιο γρήγορος και ο τελευταίος οδηγός μέσα σε δύο δευτερόλεπτα από τον Hamilton, ενώ ο Mark Webber και ο Sergio Perez ολοκλήρωσαν την κορυφαία οκτάδα. Υπήρχαν τρεις κόκκινες σημαίες το Σάββατο. Η πρώτη ανήκει στον Giedo van der Garde, όταν ένα μηχανικό πρόβλημα ανάγκασε τον ολλανδό οδηγό να παρκάρει την Caterham του στη στροφή 6.Ο Davide Valsecchi, ο οποίος αντικατέστησε τον άρρωστο Kimi Raikkonen το πρωί, σταμάτησε μια ώρα αργότερα, στη στροφή 3. Ο Ιταλός παρέδωσε το αυτοκίνητο στον Romain Grosjean για τις δύο τελευταίες ώρες δοκιμών με το δίδυμο να τελειώνει την ημέρα 11ος και 10ος αντίστοιχα. Η τελική κόκκινη σημαία ήρθε στα τελευταία 30 λεπτά των δοκιμών, όταν ο Massa έχασε τον εμπρός αριστερό τροχό του στην προσέγγιση της δέκατης στροφής. Η ημέρα και είδε και τον Jules Bianchi να κάνει το ντεμπούτο του στην Marussia. Τελείωσε προτελευταίος, 3.470s εκτός ρυθμού, αλλά – το πιο σημαντικό – ήταν μπροστά από την Caterham του van der Garde.

8η μέρα
Ο Nico Rosberg τελείωσε τις χειμερινές δοκιμές του τρέχοντος έτους με τον ταχύτερο χρόνο που τέθηκε στη Βαρκελώνη φέτος. Ακολουθώντας τον team-mate του, Lewis Hamilton το Σάββατο, ο Rosberg δεν δημοσίευσε μόνο ταχύτερο, αλλά ακόμη βελτίωσε το χρόνο του Βρετανού κατά 0.428s.Η περίοδος το πρωί για την τελευταία ημέρα της προ-εποχής δοκιμές είχε μια σύντομη μάχη μεταξύ Rosberg και Fernando Alonso για την πρώτη θέση με το γερμανό να είναι πρώτος με 1:20.723.Αυτό, όμως, νικήθηκε από τον Alonso που πήγε ένα δέκατο πιο γρήγορος, πριν ο Rosberg επιστρέψει με 1:20.130 με τα μαλακά ελαστικά της Pirelli. Αυτός ο χρόνος αποδείχτηκε ότι είναι ανίκητος ως το τέλος της ημέρας, αν και Alonso εκλείσε το χάσμα, όταν έγραψε το 1:20.494.Ο Jenson Button τερμάτισε στην τρίτη θέση, αλλά ήταν 1.314s πιο κάτω, ενώ ο Nico Hulkenberg ήταν τέταρτος πιο γρήγορος για τη Sauber. Ο Kimi Raikkonen ήταν στην πίστα μετά την ανάκαμψη του από τροφική δηλητηρίαση, ωστόσο, μια αλλαγή κιβωτίου ταχυτήτων κόστισε στον Φιλανδό πολύτιμο χρόνο στην πίστα. Τελείωσε με 50 γύρους και ένα καλύτερο χρόνο στο 1:21.658.Ο Paul di Resta ήταν ο έκτος στη Force India και ο τελευταίος οδηγός εντός δύο δευτερολέπτων από την κορυφή, ενώ ο Pastor Maldonado, ο οποίος ήταν έβδομος ήταν 2.2s κάτω από τον Rosberg. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Sebastian Vettel ολοκλήρωσε την κορυφή οκτάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου